Dragi prieteni,
În mod normal, ar fi trebuit să vă anunțăm că din nou concursul nostru este sold out (toate cele 500 de locuri epuizate) și să vă dăm o veste bună referitoare la o mică suplimentare de locuri. Din păcate însă, datorită unor factori de forță majoră pe care nu îi putem controla, trebuie să vă informăm că ediția din acest an a concursului I..AȘI în Trail se amână pentru perioada Septembrie – Octombrie 2020.
Care sunt cauzele care ne forțează să luăm o asemenea decizie?
1. Toate evenimentele sportive trec printr-o procedură de evaluare la Direcția de Sănătate Publică conform Hotărârii numărul 6 din data de 06.03.2020 a Grupului de suport tehnico-stiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României. Procedura de evaluare este însoțită de o fișă de evaluare a riscului pentru evenimentele publice care conține un calcul de estimare al riscului pentru eveniment.
Prin natura evenimentului nostru, combinația de factori ne plasează în zona de risc ridicat care face aproape imposibilă acordarea acestui acord de organizare. Mai mult, respectiva evaluare trebuie efectuată în termen de 14 zile înainte de startul evenimentului, pentru a fi relaționată cu perioada de incubație a virusului. Obținerea unui refuz de acordare al autorizației de organizare cu câteva zile înainte de start ar aduce în mod cert un impact și mai mare asupra voastră ca și participanți în special pentru cei care vin din alte orașe și țări.
2. În paralel cu această problemă, a apărut colac peste pupăză și problema imposibilității accesului în zona împădurită datorită apariției unor cazuri de pestă porcină africană pe fondul de vânătoare 44 Pietrosu (zonă vastă prin care trec traseele de concurs și care nu poate fi evitată). Din această cauză, conform informării recepționate în data de 09 Martie 2020 de la Direcția Silvică, s-a impus suplimentar (pentru a fi în legalitate) necesitatea obținerii unui aviz de la Direcția Sanitar Veterinară (imposibil de acordat acum).
3. Nu în ultimul rând (cel mai important din perspectiva noastră), evoluția rapidă a problemei cauzate de expansiunea virusului Covid-19 ne obligă moral să ne oprim din organizare pentru a vă proteja pe voi toți de o eventuală îmbolnăvire. Sunteți prietenii noștri și vă vrem sănătoși pe țoți la ediția următoare.
Suntem siguri că vom ține concursul în toamna lui 2020?
Nu, dar sunt șanse mari de reușită. Depindem de următorii 2 factori:
1. restricțiile generate de Covid-19 să fie ridicate
2. restricția în zona împădurită datorită cazului de gripă porcină să fie ridicată sau gradul de risc scăzut și avizul de la DSV eliberat
Când vom anunța noua dată a competiției?
Noua dată va fi anunțată până la finalul lunii Martie, în funcție de disponibilitățile partenerilor noștri și calendarul competițional existent care tinde să se aglomereze pentru respectiva perioadă.
Ce se întâmplă cu taxele plătite?
Conform regulamentului cu care ați fost de acord în momentul înscrierii, taxa nu se returnează în cazul amânării sau anulării cursei. Dar, înțelegem perfect situația neplăcută pentru unii dintre voi. Prin urmare, venim cu următoarea soluție:
1. momentan înscrierile rămân închise, cel puțin până la ameliorarea situației cu restricțiile Covid-9 și stabilirea unui orizont cert de liniște pentru confirmarea desfășurării în toamnă.
2. începând din acest moment până pe 31 Martie, persoanele care doresc să se retragă din competiție au posibilitea de a face acest lucru doar printr-o notificare scrisă la adresa de email inscrieri@iasiintrail.ro. Vă rugăm să nu ne contactați prin mesaje sau comentarii la postările de pe Facebook pentru că avem nevoie să putem centraliza eficient aceste solicitări.
Toate aceste cereri de anulare/ramburs vor fi validate în ordinea recepționării și rambursate în săptămâna 1-7 Aprilie. Taxele de înscriere se vor returna doar deținătorilor cardurilor folosite la plată, după aplicarea unui taxe operaționale de 10 RON per înscriere.
Recepționarea pe email a mesajului de Anulare înregistrare reprezintă confirmarea faptului că am procesat cererea dvs și sunteți pe lista de plată. Veți recepționa o confirmare suplimentară de la procesatorul de carduri în momentul când tranzacția se va procesa (în săptămâna 1-7 Aprilie).
3. după data de 1 Aprilie nu mai sunt posibile cereri de rambursare și anulare ale înscrierilor restul concurenților rămași confirmați urmând a fi validați automat pentru ediția din toamnă.
4. înscrierile vor fi reluate cel mai probabil în vară (după confirmarea evenimentului) tot în limita a celor 500 de locuri totale.
Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să ne vedem sănătoși în toamnă! Împreună vom trece și peste acest moment neplăcut pe care sperăm să-l considerăm în curând doar un vis urât.
Cu prietenie,
Echipa I..AȘI în Trail.